Sakarā ar uzlabojumiem interneta nodrošinātāja sistēmās lūdzam pasažierus vienmēr nodrošināties ar iespēju autobusos par braucienu norēķināties skaidrā naudā! Lai paaugstinātu sniegto pakalpojumu kvalitāti un norēķinu ērtības autobusu pasažieriem, AS ”CATA” ar 2017.gada 1.novembri ir ieviesusi mūsdienīgu un drošu klientu servisu - iespēju pasažieriem AS “CATA” autobusos par biļešu iegādi veikt maksājumus izmantojot jebkuras bankas norēķinu kartes, t.sk. bezkontakta tehnoloģijas. Bezskaidras naudas norēķinu bankas terminālu uzstādīšana AS “CATA” autobusos pakāpeniski tika uzsākta 2017.gada septembra mēnesī. Maksa par braucienu un bagāžas pārvadāšanu, maksājot ar bankas norēķinu karti, ir tāda pati kā norēķinoties ar skaidru naudu. Bezskaidras naudas norēķini autobusā pasažieriem ir ērtāki, kā arī tie būtiski atvieglo autobusu vadītāju darbu. Šobrīd bezskaidras naudas norēķini tiek nodrošināti AS “CATA” reģionālās nozīmes maršrutu autobusos (izņemot Cēsu pilsētas un Cēsis - Priekuļi autobusus). Lai autobusā par biļeti un bagāžas pārvadāšanu norēķinātos ar bankas karti, līdzīgi kā par pirkumu veikalā vai jebkuru citu pakalpojumu, pasažierim bankas terminālī jāievada savas norēķinu kartes PIN kods. Savukārt pasažieri, kuriem ir bezkontakta norēķinu karte, autobusā biļeti var apmaksāt, to pietuvinot pie bankas termināla ekrāna, bez PIN koda ievadīšanas. AS “CATA” aicina klientus rēķināties ar iespējamiem, no pārvadātāja un autobusa vadītāja neatkarīgiem, ārkārtas pārtraukumiem norēķinu karšu darījumu apstrādē, kas var būt saistīti ar mobilā interneta pārklājumu, traucējumiem banku norēķinu sistēmā vai citiem tehniskiem iemesliem. Lūdzam pasažierus vienmēr nodrošināties ar iespēju autobusos par braucienu norēķināties skaidrā naudā! Atgādinām, ka biļetes bezskaidrā naudā iespējams iegādāties arī izmantojot “Mobilly” aplikāciju vai mājas lapā mobilly.lv. |