Akciju sabiedrība "CATA"
Jāņa Poruka iela 8,
Cēsis,Cēsu novads,
Latvija, LV-4101
Vienotais reģ. Nr. 40003016840
tālr: 64122121
e-pasts: cata@cata.lv

Akciju sabiedrība “CATA” (turpmāk - AS “CATA”) ir viens no pieredzes bagātākajiem transporta uzņēmumiem, bet ārpus Rīgas lielākais pasažieru pārvadātājs Latvijā. Regulāro pasažieru pārvadājumu tirgū AS “CATA” sniegto pakalpojumu kvalitātes un apjoma ziņā ieņem vienu no vadošajām vietām Latvijā.

AS “CATA” dibināta 02.04.1954. ar toreizējā autotransporta ministra Eduarda Liberta pavēli Nr.244 “Par Cēsu 9. autotransporta kantora (ATK-9) izveidošanu” un pavēli Nr.245 “Par Valkas ATK-2 izformēšanu”. Ar Latvijas Republikas Ministru kabineta 06.05.1998. rīkojumu Nr.218 “Par privatizējamās valsts akciju sabiedrības firmas “CATA” akciju nodošanu pašvaldību īpašumā” valstij piederošās privatizējamās valsts akciju sabiedrības firmas “CATA” akcijas tika nodotas Cēsu un Limbažu rajona padomju īpašumā.

2009.gadā reģionālās reformas rezultātā Cēsu un Limbažu rajona padomēm piederošās akcijas tika nodotas 12 novadu pašvaldībām: Cēsu, Amatas, Jaunpiebalgas, Līgatnes, Pārgaujas, Priekuļu, Raunas, Vecpiebalgas, Alojas, Krimuldas, Limbažu un Salacgrīvas novada pašvaldībai.

2016.gadā reorganizācijas rezultātā AS “CATA” tika pievienota sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Aizkraukles ATU”, kas kļuvusi par AS “CATA” struktūrvienību – filiāli, un akcionāriem pievienojās Aizkraukles novada pašvaldība.

2019.gadā reorganizācijas rezultātā AS “CATA” tika pievienota SIA “Ogres autobuss”, kas kļuvusi par AS “CATA” struktūrvienību – filiāli, bet Ogres un Ķeguma novada pašvaldības kļuva par AS “CATA” akcionāriem.

2021.gadā reģionālās reformas rezultātā Alojas, Amatas, Jaunpiebalgas, Krimuldas, Ķeguma, Līgatnes, Pārgaujas, Priekuļu, Raunas, Salacgrīvas un Vecpiebalgas novada pašvaldībām piederošās akcijas tika nodotas Cēsu, Limbažu, Ogres, Siguldas un Smiltenes novada pašvaldībām.

 

Šobrīd AS “CATA” akcijas pieder Aizkraukles, Cēsu, Limbažu, Ogres, Smiltenes novada pašvaldībām un trīs privātiem akcionāriem.

AS “CATA” augstākā pārvaldes institūcija ir akcionāru sapulce. Akcionāru sapulču starplaikā akcionāru intereses pārstāv padome, kas ir AS “CATA” pārraudzības institūcija. Padome sastāv no trīs padomes locekļiem. AS “CATA” izpildinstitūcija ir valde, kura vada un pārstāv AS “CATA”. Valdē darbojas ilggadīgi un pieredzējuši AS “CATA” darbinieki.

Saskaņā ar NACE klasifikatoru, AS “CATA” komercdarbības galvenie veidi ir:

  1. citur neklasificēts pasažieru sauszemes transports (49.39);
  2. pilsētas un piepilsētas pasažieru sauszemes pārvadājumi (49.31);
  3. automobiļu apkope un remonts (45.20);
  4. sava vai nomāta nekustamā īpašuma izīrēšana un pārvaldīšana (68.20);
  5. kultūras iestāžu darbība (90.04);
  6. kravu pārvadājumi pa autoceļiem (49.41);
  7. sauszemes transporta palīgdarbības (52.21).

AS “CATA” ir septiņas filiāles:

  1. Limbažos no 1959.gada, Ozolaines ielā 1, Limbaži, Limbažu nov., LV-4001;
  2. Ainažos no 1972.gada, Valdemāra ielā 99, Ainaži, Limbažu nov., LV-4035;
  3. Siguldā no 1974.gada, Vidzemes šosejā 22, Sigulda, Siguldas nov., LV-2150;
  4. Saulkrastos no 1974.gada, Akāciju ielā 7, Saulkrasti, Saulkrastu nov., LV-2160;
  5. Ērgļos no 1986.gada, Parka ielā 31, Ērgļi, Madonas nov., LV-4840;
  6. Aizkrauklē no 2016.gada, Rūpniecības ielā 1C, Aizkrauklē, Aizkraukles nov., LV-5101;
  7. Ogrē no 2019.gada, Akmeņu ielā 53, Ogrē, Ogres nov., LV-5001.

Filiāļu izvietojums nodrošina operatīvu, kvalitatīvu, drošu un precīzu sniegto pakalpojumu pieejamību pasažieriem reģionālās nozīmes maršrutos, minimālus attālumus līdz maršrutu galapunktiem, viszemākās izmaksas pakalpojumu pasūtītājiem, zemas autobusu parka remonta un apkopju izmaksas (autobusu mazgāšana, tehniskās apkopes, nelielu remonta apjomu izpilde).

AS “CATA” ir piecas autoostas:

  1. “Cēsu autoosta”;
  2. “Siguldas autoosta”;
  3. “Limbažu autoosta”;
  4. “Aizkraukles autoosta”;
  5. “Ogres autoosta”.

AS “CATA” kopš 01.12.1993. ir Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācijas (LPPA) biedrs un viens no tās dibinātājiem. AS “CATA” valdes priekšsēdētājs Māris Ozoliņš ir ilggadīgs LPPA valdes loceklis. AS “CATA” vadība aktīvi piedalās LPPA sniegto atzinumu sagatavošanā par Latvijas Republikas sabiedriskā transporta nozares reglamentējošiem normatīvo aktu projektiem.

Lai AS “CATA” būtu tiesīga sniegt pasažieru autotransporta pakalpojumus, nodarboties ar starptautiskajiem pārvadājumiem, sniedzot kvalitatīvus, ES un Latvijas Republikas normatīviem aktiem atbilstošus, pakalpojumus, AS “CATA” ir ieguvusi sekojošas licences, atļaujas un sertifikātus:

  1. valsts SIA “Autotransporta direkcija” izsniegta 13.03.2013. licence PS-00150 pasažieru komercpārvadājumiem ar autobusiem. Licence derīga līdz 14.03.2034.;
  2. valsts SIA “Autotransporta direkcija” izsniegta 15.03.2014. Eiropas Kopienas atļauja Nr.EP-00007 starptautiskajiem pasažieru komercpārvadājumiem ar autobusu. Atļauja derīga līdz 14.03.2034.;
  3. valsts SIA “Autotransporta direkcija” izsniegta 15.03.2014. licence KS-00338 kravas komercpārvadājumiem ar kravas transportlīdzekli.  Licence derīga līdz 14.03.2034.;
  4. saskaņā ar Eiropas Padomes 29.04.1996. Direktīvu 96/26/EC, vienam AS “CATA” darbiniekam ir profesionālās kompetences sertifikāts.

AS “CATA” darbības prioritātes ir – konkurētspējas nostiprināšana nozarē, kuras galvenais mērķis saglabāt esošo tirgus daļu un noslēgt ilgtermiņa sabiedriskā transporta pakalpojumu līgumus, piedaloties valsts un pašvaldību konkursos, pārvadājumu kvalitātes un apkalpošanas līmeņa paaugstināšana, jaunu tehnoloģiju ieviešana, kas vērsta uz pārvadājumu procesu drošības, darbības efektivitātes paaugstināšanu un AS “CATA” izmaksu samazināšanu.

Lai uzlabotu AS “CATA” pārvaldības procesus un paaugstinātu AS “CATA” darbības efektivitāti, klientu apmierinātību un virzītu AS “CATA” uz nepārtrauktu pilnveidošanos, 2007. tika ieviesta un tiek uzturēta kvalitātes vadības sistēma atbilstoši starptautiskā standarta ISO 9001 prasībām.

21.02.2024. Latvijas Nacionālā akreditācijas biroja izsniegta akreditācijas apliecība Nr.LATAK-I-303-12-2005 apliecina, ka AS “CATA” inspekcija ir kompetenta veikt inspicēšanu kā C tipa inspicēšanas institūcija atbilstoši LVS EN ISO/IEC 17020:2012 standarta prasībām, ES Regulai un Ministru kabineta noteikumiem reglamentētajā sfērā: transportlīdzekļu vadītāja darba un atpūtas laika, braukšanas attāluma un ātruma reģistrēšanas kontrolierīces (analogās, digitālās un viedās); ātruma ierobežotājierīces pārbaudes līdz 20.02.2029.

Nozīmīga loma kvalitatīvu pakalpojumu nodrošināšanai ir AS “CATA” darbiniekiem. Izstrādātā strādājošo kvalifikācijas celšanas un motivēšanas sistēma, kā arī konkurētspējīgā darba samaksas sistēma un noslēgtais koplīgums, nodrošina AS “CATA” ar augsti kvalificētu un pieredzējušu personālu. Kā viens no lielākajiem darba devējiem Vidzemes reģionā, kurš nodarbina vidēji 365 darbiniekus, AS “CATA” rūpējas par strādājošo labklājības paaugstināšanu, uzlabojot darba apstākļus, nodrošinot konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas.

Kā sociāli atbildīga darba devēja labas gribas un rūpju izpausmi, AS “CATA”  nodrošina darbinieku veselības apdrošināšanu, kā papildus stimulu un sociālu labumu visiem AS “CATA” pamatdarbā strādājošajiem.

Turpinot darbu pie ražošanas līdzekļu, iekārtu modernizācijas, darba organizācijas un izmaksu samazinājuma realizēti pasākumi:

  1. pamatbāzē un filiālēs izveidotas degvielas uzpildes stacijas, kuras nodrošina degvielas iepirkumu par vairumtirdzniecības cenām. Bāzes uzņēmuma un filiāļu degvielas uzpildes stacijas ir pilnībā automatizētas – autobusu uzpildīšana notiek izmantojot identifikācijas kartes;
  2. ir izveidota un sertificēta analogo, digitālo, viedo tahogrāfu un ātruma ierobežotājierīču pārbaudes laboratorija “AS “CATA” inspekcija”;
  3. ar SIA “Autests” noslēgtais līgums par transportlīdzekļu valsts tehniskās apskates pakalpojumu punkta izvietošanu AS “CATA” ražošanas telpās, līdz minimumam samazina saimniecisko nobraukumu;
  4. ar SIA “Pilsētas līnijas” noslēgts līgums par autobusu ārējo virsmu izmantošanu reklāmai, gūstot papildus ieņēmumus;
  5. lai nodrošinātu vienotu AS “CATA” resursu plānošanas un pārvaldības sistēmu, ir ieviesta finanšu vadības un grāmatvedības programma;
  6. lai optimizētu ar konduktoru iekasētās naudas pieņemšanu un uzskaiti saistītās izmaksas, samazinātu iekasētās naudas apstrādes laiku un iesaistīto cilvēku skaitu, Cēsu un Siguldas struktūrvienībās uzstādītas monētu un banknošu iemaksas iekārtas;
  7. 2016.gadā izstrādātas un ieviestas elektroniskās abonementa kartes;
  8. ieviesta dokumentu vadības sistēma. Tā uzlabo informācijas un dokumentu apriti, nodrošina ātrāku dokumentu sagatavošanu, saskaņošanu, sistematizētu un drošu uzglabāšanu;
  9. no 01.11.2017. AS “CATA” apkalpotajos maršrutos par braucienu var norēķināties ar bankas norēķinu karti;
  10. no 01.2018. pasažieri uz AS “CATA” apkalpotajiem maršrutiem autobusu biļetes var iegādāties Mobilly;
  11. no 01.08.2019. noteikts abonementu derīguma termiņš – 60 dienas;
  12. skolēnu un pašvaldību noteikto pasažieru kategoriju ar to noteiktiem braukšanas maksas atvieglojumiem pārvadājumu nodrošināšanai un uzskaitei regulārajos autobusu maršrutos AS “CATA” ir izsniegusi elektroniskas braukšanas kartes.

Pastāvīgi turpinās darbs pie energoefektivitātes uzlabošanas, investīcijām mūsdienīgu tehnoloģiju ieviešanā darba procesā, neizmantoto pamatlīdzekļu un īpašumu realizācijas, ienākumus novirzot investīcijās.

AS “CATA” seko līdzi jaunākajām tendencēm informācijas tehnoloģiju jomā un iespēju robežās nodrošina to izmantošanu visos darbības virzienos. Turpina pieaugt elektroniski pieejamās informācijas apjoms un paātrinās informācijas apmaiņas process. Rūpējoties par saviem klientiem, AS “CATA” uztur savu mājas lapu www.cata.lv, kurā operatīvi informē par izmaiņām autobusu kustībā, sniedz informāciju par piedāvātajiem pakalpojumiem un citām AS “CATA” aktivitātēm.

AS “CATA” valde pastāvīgi veic pasākumus finanšu risku mazināšanā – attīstot komerciāli ienesīgus papildus pakalpojumus, maksimāli produktīvi izmantojot materiāli tehnisko bāzi un ceļot darba ražīgumu. Veikto pasākumu kopums dod iespēju AS “CATA” sabalansēt finansiālo stāvokli un turpināt veikt saimniecisko darbību, neraugoties uz mainīgo ekonomisko situāciju sabiedriskā transporta pakalpojumu nozarē, kā arī veikt ievērojamas investīcijas autobusu parka atjaunošanā.

AS “CATA” finanšu rezultāti lielā mērā ir atkarīgi no pasūtītāja (valsts) spējas segt ar regulāro pasažieru pārvadājumu līgumu nosacījumu izpildi saistītās izmaksas. AS “CATA” valde plāno turpināt organizēt darbu, veicot pārvadājumu un izmaksu analīzi atbilstoši pieejamam finansējumam. Turpinās autobusu parka pārstrukturēšana uz ekonomiskākiem, mazākas ietilpības autobusiem, atbilstoši ekonomiskai situācijai nozarē un pasažieru plūsmai, normatīvo aktu, noslēgto līgumu un pasūtītāju prasībām. AS “CATA” vadība, sadarbībā ar pasūtītāju, turpina veikt pārvadājumu analīzi un izmaksu optimizāciju, strādājot pie pasūtījumu līgumos ietverto maršrutu tīkla pārskatīšanas un apkalpošanas racionalizācijas risinājumu variantiem, gatavojot un virzot priekšlikumus maršrutu tīkla pilnveidošanai. AS “CATA” vadība turpina strādāt pie ražošanas un energoresursu izmaksu ekonomijas, nodarbinātības monitoringa un darba procesu optimizācijas, izvērtējot riskus, veicot investīcijas autobusu parka un materiāli – tehniskās bāzes atjaunošanā.

AS “CATA” īpašnieku struktūra, kad 98,37% akciju īpašnieki ir novadi, kuru teritorijās AS “CATA” veic pārvadājumus vietējos reģionālajos maršrutos, palīdz operatīvi un veiksmīgi risināt jautājumus par optimālu, sabiedrībai pieejamu maršruta tīkla izveidi un jautājumus par skolēnu pārvadājumiem novados, kā arī nodrošina iespēju pašvaldībām realizēt Pašvaldību likumā noteikto autonomo funkciju – organizēt sabiedriskā transporta pakalpojumus savās teritorijās. AS “CATA” aktīvi iesaistās arī dažādu pašvaldības jautājumu risināšanā – vadības pārstāvji piedalās novadu komisiju darbā kā eksperti, sniedz atzinumus autoceļu infrastruktūras uzlabošanas, autobusu maršrutu optimizēšanas un organizēšanas jautājumos.

AS “CATA” grāmatvedības, personāla lietvedības, juridiskie, darba aizsardzības un ar pārvadājumiem saistītie ražošanas procesi ir centralizēti un visām filiālēm tiek veikti bāzes uzņēmumā Cēsīs. Operativitāti datu un dokumentu apmaiņā nodrošina ieviestie, gadiem atstrādātie IT risinājumi un datu bāzes. Filiāles nodrošina kvalitatīvu, atbilstošu noslēgtajiem līgumiem un normatīvajiem aktiem ikdienas tehnisko izlaidi, pārvadājumu procesa nepārtrauktību un dokumentu pirmapstrādi.

AS CATA
18.04.2024.

 

Privātuma politika izstrādāta atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016.gada 27.aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) (turpmāk – Regula) prasībām.

Privātuma politikas mērķis ir sniegt fiziskai personai – datu subjektam, informāciju par personas datu apstrādes nolūku, apjomu, aizsardzību un apstrādes termiņu datu iegūšanas laikā un apstrādājot datu subjekta personas datus.

Akciju sabiedrība “CATA” pilnībā respektē datu subjektu tiesības uz privātumu, un neievāks nekādu personīgo informāciju par Jums savā tīmekļvietnē www.cata.lv neskaitot to informāciju, kuru Jūs brīvprātīgi nododat (piemēram, nosūtot pa e-pastu). Jebkura informācija, kuru Jūs brīvprātīgi nododat šādā veidā akciju sabiedrībai “CATA” nav pieejama trešajām personām, un akciju sabiedrība “CATA” to izmanto tikai tiem mērķiem, kādiem Jūs šo informāciju sniedzāt.

Pārziņa identitāte un kontaktinformācija: Akciju sabiedrība “CATA”, vienotais reģ. Nr.40003016840; Jāņa Poruka iela 8, Cēsis, Cēsu novads, LV–4101, tālrunis: 641 22121, elektroniskā pasta adrese: cata@cata.lv, turpmāk - Pārzinis.

  1. Datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: Saziņai ar Pārziņa datu aizsardzības speciālistiem, lūgums rakstīt uz: datuaizsardziba@cata.lv . Informējam, ka minētā e-pasta adrese nav domāta ziņu pieprasījumiem par noteiktas personas fizisko datu apstrādi, šādā gadījumā Jums jāraksta uz e-pastu cata@cata.lv.
  2. Personas dati, kurus apstrādājam:
    • Akcionāru personas datus – vārds, uzvārds, personas kods, dzīvesvietas adrese, e-pasts, tālrunis;
    • Pasažieru personas datus – vārds, uzvārds, atsevišķos gadījumos – personas kods, bankas konta informācija; brauciena maršruts, iesniegumu gadījumos – e-pasts, dzīvesvieta, IP adrese, no kuras sūdzība nosūtīta, tālruņa nr., attēls sinhroni ar balss ierakstu);
    • Trešo personu (klientu, kas nav pasažieri, potenciālo darbinieku) personas datus, kuru apstrāde izriet no normatīvajiem aktiem vai līgumsaistībām, vai datu subjekta vēlmes nodibināt līgumsaistības – vārds, uzvārds, personas kods, deklarētā dzīvesvieta, nodarbošanās, tālruņa nr., e-pasts, potenciālajiem darbiniekiem – papildus CV iekļautās ziņas un darba intervijas laikā datu subjekta sniegtās ziņas.
    • Informāciju, kas tiek ievākta, lai nodrošinātu Jūsu un citu personu datu drošību:
      • IP adreses (mājas lapas apmeklētājiem);
      • piekļuves laikus (mājas lapas apmeklētājiem);
      • piekļuves datumus; (mājas lapas apmeklētājiem);
      • iepriekš apmeklētās tīmekļa vietnes.
    • Privātuma politikā ar personas datiem jāsaprot informācija, kas saistīta ar Jums vai tāda informācija, kas varētu ļaut tieši vai netieši Jūs identificēt. Pārzinis var apkopot personas datus par datu subjektu no dažādiem avotiem (no citām tīmekļvietnēm, no datu subjekta personiski klātienē vai elektroniski, no trešajām personām iegūtos datus, datu subjekta pārziņa tīmekļvietnes apmeklēšanas datus, videonovērošanas sistēmu fiksētos datus un no citiem likumīgiem publiski pieejamiem avotiem).
  3. Datu apstrādes nolūki, kam paredzēti personas dati:
    • Pārzinis ievāc un apstrādā personas datus šādiem nolūkiem:
      • Atbilstošu un kvalitatīvu pakalpojumu sniegšana;
      • Efektīvu uzņēmuma pārvaldības procesu nodrošināšana;
      • Biznesa plānošana un analīze, tai skaitā klientu aptaujas, izpēte un analīze;
      • Darījumu noslēgšana;
      • Noslēgto darījumu pārraudzība;
      • Personāla atlase un vadība;
      • Klientu, pārziņa un darbinieku drošības un īpašuma aizsardzības nodrošināšana;
      • Dokumentu vadība;
      • Grāmatvedības uzskaite;
      • Tiesību aktos noteikto pienākumu izpilde (akcionāru reģistra vešana, akcionāru saraksta sastādīšana, akcionāru sapulču protokolēšana, informēšana, pasažieru uzskaite, datu nodošana u.c.);
      • Sūdzību un informācijas pieprasījumu izskatīšana un atbildēšana;
      • Pārziņa tīmekļvietnes vēstures analīze.
    • Piemērojamo normatīvo aktu ietvaros nodrošina personas datu konfidencialitāti un ir īstenojusi atbilstošus tehniskos un organizatoriskos pasākumus personas datu aizsardzībai no nesankcionētas piekļuves, pretlikumīgas apstrādes vai izpaušanas, nejaušas pazaudēšanas, izmainīšanas vai iznīcināšanas.
  4. Datu apstrādes tiesiskie pamati:
    • Fizisku personu datu apstrāde pamatota uz šādiem Regulā noteiktajiem tiesiskajiem pamatiem katrai konkrētajai situācijai atbilstoši:
      • Datu apstrāde tiek veikta pamatojoties Regulas 6.panta 1.punkta b) apakšpunktu, kad apstrāde ir vajadzīga līguma, kura līgumslēdzēja puse ir datu subjekts, izpildei vai pasākumu veikšanai pēc datu subjekta pieprasījuma pirms līguma noslēgšanas (personas identificēšanai; darba līguma noslēgšanai, saziņai ar datu subjektu);
      • Datu apstrāde tiek veikta pamatojoties Regulas 6.panta 1.punkta a) apakšpunktu, kad datu subjekts ir devis piekrišanu savu personas datu apstrādei vienam vai vairākiem konkrētiem nolūkiem (potenciālā darbinieka CV apstrādei un glabāšanai, rekomendāciju iegūšanai no trešajām personām, saziņai pēc datu subjekta ierosinājuma);
      • Datu apstrāde tiek veikta pamatojoties Regulas 6.panta 1.punkta c) apakšpunktu, kad apstrāde ir vajadzīga, lai izpildītu uz pārzini attiecināmu juridisku pienākumu (datu nodošana valsts pārvaldes iestādēm to funkciju izpildei (Valsts ieņēmumu dienestam, Valsts darba inspekcijai, Veselības inspekcijai, Satiksmes ministrijai VSIA “Autotransporta direkcija” personā, tiesai, prokuratūrai, policijai, valsts bērnu tiesību aizsardzības inspektoriem, bāriņtiesai, tiesībsargam, kā arī pirmstiesas izmeklēšanas iestādei); akcionāru reģistra vešanai, akcionāru saraksta sagatavošanai, sapulces protokola noformēšanai, informēšanai, u.c. darbībām, kas izriet no Komerclikuma; statistikas un atskaišu sagatavošanai, sūdzību izskatīšanai, pasažieru pārvadājumu pakalpojuma izpildes nodrošināšanai (prasības reglamentētas normatīvajos aktos); grāmatvedības uzskaitei; dokumentu lietvedības un aprites prasību ievērošanai, arhivēšanai;
      • Datu apstrāde tiek veikta pamatojoties Regulas 6.panta 1.punkta e) apakšpunktu, kad apstrāde ir vajadzīga, lai izpildītu uzdevumu, ko veic sabiedrības interesēs vai īstenojot pārzinim piešķirtās oficiālās pilnvaras gadījumos, kad pasažiera vietā (bērni un personas, kuri var lietot transporta pakalpojumu bez maksas) pasūtītājs ir valsts pārvaldes iestāde (valsts, pašvaldība);
      • Datu apstrāde tiek veikta pamatojoties Regulas 6.panta 1.punkta f) apakšpunktu, kad apstrāde ir vajadzīga pārziņa vai trešās personas leģitīmo interešu ievērošanai (efektīvai uzņēmuma pārvaldības procesu nodrošināšanai, pierādījumu vākšana darbinieku atlases procesa tiesiskuma pierādīšanai, darbaspēka nodrošināšanai, videonovērošana un videonovērošana ar sinhrono audio ierakstu darbinieku un klientu drošībai, pakalpojumu kvalitātes pārbaudēm un pakalpojuma uzlabošanai, mājas lapas vēstures analīzei, biļešu uzskaites sistēmai “UPIS”)
    • Trešo personu personas datiem:
  5. Personas datu saņēmēji vai saņēmēju kategorijas, ja tādi ir: 
    • Normatīvajos aktos noteiktos gadījumos Pārzinim ir pienākums sniegt informāciju par apstrādātajiem personas datiem:
      • tiesībsargājošām iestādēm, tiesai un valsts pārvaldes iestādēm tām noteikto funkciju realizēšanai nepieciešamajā apjomā;
      • trešajām personām datu subjekta noslēgto līgumu ietvaros;
      • trešajām personām, kuriem šādas tiesības izriet no likuma un tikai tajos noteiktajos apjomos (arodbiedrība);
      • pašam datu subjektam.
    • Normatīvajos aktos noteiktos gadījumos Pārzinis var nodot personas datus:
      • apstrādātājiem, lai nodrošinātu efektīvāku savu funkciju veikšanu, atbilstoši to sniegtajiem pakalpojumiem un tiem nepieciešamajā apjomā (auditori, revidenti, juridiskie konsultanti, IT pakalpojuma sniedzēji, darba aizsardzības speciālisti, datu aizsardzības speciālisti);
      • trešajām personām, ja to pieprasījumiem ir atbilstošs juridiskais pamats.
    • Personas dati netiek nodoti ārpus ES vai EEZ.
  6. Laikposms, cik ilgi personas dati tiks glabāti, vai, ja tas nav iespējams, kritēriji, ko izmanto minētā laikposma noteikšanai:
    • Pārzinis glabā un apstrādā fizisko personu datus, kamēr pastāv vismaz viens no šādiem kritērijiem:
    • kamēr tiek izpildītas starp Pārzini un datu subjektu noslēgtā līguma saistības vai datu subjektam tiek sniegts pakalpojums;
      • kamēr Pārzinim pastāv normatīvajos aktos noteikts pienākums glabāt attiecīgos datus;
      • kamēr tiek pilnībā izskatīts un/vai izpildīts datu subjekta lūgumā/iesniegumā minētais;
      • kamēr ir spēkā datu subjekta piekrišana attiecīgai personas datu apstrādei, ja nepastāv cits datu apstrādes likumīgs pamats;
      • kamēr normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā Pārzinis vai datu subjekts var realizēt savas leģitīmās intereses (piemēram, iesniegt iebildumus vai celt vai vest prasību tiesā);
      • videonovērošanas ceļā iegūtie personas dati (videoieraksti) tiek glabāti ne ilgāk kā 30 dienas no to veikšanas dienas, izņemot gadījumus, kad tie tiek izmantoti pārkāpumu izskatīšanai;
      • personāla atlases laikā iegūtā informācija, pilnībā vai daļēji tiks glabāta ne ilgāk kā divus gadus par darbinieka amata pretendentiem, lai nodrošinātu Pārziņa tiesiskās intereses. Gadījumā, ja Pārzinis saņem sūdzības par konkrēto personāla atlases procesu, tad visa personāla atlases procesā apstrādātā informācija tiks saglabāta tik ilgi, cik nepieciešams konkrētajam procesam.
    • Iestājoties nosacījumiem, no kuriem izriet, ka tālāka personas datu uzglabāšanas vairs nav nepieciešama datu subjekta personas dati tiek dzēsti.
    • Pārziņa dokumentu, kas cits starpā satur personas datus, glabāšana notiek atbilstoši Pārziņa apstiprinātajai Lietu nomenklatūrai. Glabāšanas termiņi Lietu nomenklatūrā tiek noteikti atbilstoši normatīvo aktu prasībām un tā saskaņota ar Cēsu zonālo arhīvu.
  7. Tiesības pieprasīt pārzinim piekļuvi datu subjekta personas datiem un to labošanu vai dzēšanu, vai apstrādes ierobežošanu attiecībā uz datu subjektu, vai tiesības iebilst pret apstrādi, kā arī tiesības uz datu pārnesamību:
    • Datu subjektam ir tiesības saņemt savus personas datus, ko tas ir sniedzis un kas tiek apstrādāti, rakstiskā formā vai kādā no biežāk izmantotajiem elektroniskajiem formātiem un, ja iespējams, nodot šādus datus citam pakalpojumu sniedzējam (datu pārnesamība).
    • Lai saņemtu informāciju par Pārziņa apstrādātajiem saviem personas datiem, to apstrādes nolūkiem, datu saņēmējiem un glabāšanas termiņiem, ir jāiesniedz rakstveida iesniegums:
      • iesniedzot to personiski un uzrādot personu apliecinošu dokumentu Pārziņa birojā Jāņa Poruka iela 8, Cēsis, Cēsu novads, LV–4101;
      • iesniedzot elektroniski uz Pārziņa e-pastu cata@cata.lv un parakstot ar drošu elektronisko parakstu.
    • Datu subjektam ir tiesības pieprasīt personas datu dzēšanu, personas datu apstrādes ierobežošanu, iebilst pret personas datu apstrādi, lūgt personas datu labošanu, ja tie ir neatbilstoši, nepilnīgi vai nepareizi, atbilstoši Regulas noteikumiem.
    • Datu subjektam ir tiesības uz savu personas datu dzēšanu un apstrādes neturpināšanu, ja personas dati vairs nav nepieciešami saistībā ar nolūkiem, kādos tie vākti vai citādi apstrādāti, vai ja viņu personas datu apstrāde citā veidā neatbilst Regulai. Saskaņā ar Regulas 18.panta 1.punkta a), b) un c) apakšpunktiem datu subjektam ir tiesības panākt, lai pārzinis ierobežotu apstrādi, izņemot minētā panta 2.punktā minēto glabāšanas darbību nodrošināšanu.
    • Pārzinis saglabā sev tiesības pieprasīt datu subjektam papildus informāciju, ja uzskata to par nepieciešamu.
  8. Tiesības atsaukt piekrišanu
    • Ja personas datu apstrāde ir uzsākta un notiek saskaņā ar datu subjekta piekrišanu, datu subjektam ir tiesības to atsaukt, sūtot atsaukumu uz epastu: cata@cata.lv.
    • Piekrišanas atsaukums neietekmē datu apstrādes, kuras veiktas tajā laikā, kad datu subjekta piekrišana bija spēkā. Atsaucot piekrišanu, nevar tikt pārtraukta datu apstrāde, kuru veic, pamatojoties uz citiem tiesiskajiem pamatiem.
  9. Sīkdatņu apstrāde:
    • Mēs izmantojam sīkfailus un līdzīgas tehnoloģijas, lai apkopotu informāciju par Jums, brīdī, kad Jūs apmeklējat Pārziņa tīmekļvietni.
    • Tehniskas detaļas, kas saistītas ar Pārziņa tīmekļvietnes apmeklētājiem, ieraksta Pārziņa Interneta pakalpojumu sniedzējs statistikas nolūkos. No Pārziņa puses nekāda informācija netiek izmantota tīmekļvietnes lietotāju identifikācijai.
    • Tehniskās detaļas, kas tiek ierakstītas:
      • apmeklētāja tīmekļvietnes servera adrese;
      • domēna vārds (piemēram, lv, com, org, net);
      • iepriekšējā tīmekļvietne, no kuras apmeklētājs mūs ir sasniedzis, ieskaitot jebkādus meklējumu terminus, kas izmantoti;
      • dati, kas norāda uz apmeklētāju plūsmu ap šo tīmekļvietni (piemēram, lapas, kurām piekļūts un dokumenti, kuri lejupielādēti);
      • kāda veida iekārtas operētājsistēmu un tīkla pārlūkprogrammu lietotājs izmantoja.
  10. Tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei:
    • Jums ir tiesības vērsties pie Pārziņa vai personas datu apstrādi uzraugošajā institūcijā (Datu valsts inspekcijā) sakarā ar jautājumiem par personas datu apstrādi vai sūdzību. Būsim pateicīgi, ja ar jautājumiem vai iebildumiem vispirms vērsīsieties pie mums.
  11. Automatizētu lēmumu pieņemšana.
    • Jūsu dati netiek izmantoti automatizēto lēmumu pieņemšanā.
  12. Izmaiņas mūsu Privātuma politikā:
    • Laiku pa laikam Mēs varam mainīt šo Privātuma politiku, publicējot savā tīmekļvietnē aktuālo Privātuma politikas versiju. Iesakām apmeklēt šo sadaļu regulāri, lai uzzinātu aktuālo informāciju.

 

AS CATA
pēdējo reizi aktualizēts 01.02.2019.

Akciju sabiedrības “CATA” kvalitātes politika ir orientēta uz garantētiem kvalitatīviem ilgtermiņa pakalpojumiem, kas tiek nodrošināti:

*) apsekojot pasažieru plūsmas, apzinot iedzīvotāju vēlmes;
*) izpildot Klientu (pasažieru) vajadzības un vēlmes;
*) apmācot savus darbiniekus, lai ikvienam būtu nepieciešamās zināšanas savu pienākumu veikšanai;
*) turpinot attīstīt infrastruktūru un uzlabot darba vidi;
*) uzturot savstarpēji izdevīgas attiecības ar piegādātājiem;
*) ievērojot Latvijas un ES normatīvos aktus.

Īstenojot šo politiku tiks nodrošināta Klientu apmierinātība, kā arī AS “CATA” ekonomiskā un finansiālā dzīvotspēja un attīstības iespējas.

12312123123123Akciju sabiedrības “CATA” vadība informē, ka 2018.gada 25.aprīlī Datu valsts inspekcija reģistrēja akciju sabiedrības “CATA” personas datu apstrādi (personas datu apstrādes reģistrācijas Nr.006537) personas datu apstrādes mērķim - Noziedzīgu nodarījumu un citu normatīvo aktu pārkāpumu novēršanai vai atklāšanai saistībā ar personu drošību un aizsardzību, tajā skaitā dzīvības, veselības un īpašumu aizsardzībai, pārziņa leģitīmo tiesību un interešu aizsardzībai. Sniegto pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai.

Minētā mērķa sasniegšanai akciju sabiedrība “CATA” videonovērošanu veic akciju sabiedrībai “CATA” piederošajos nekustamajos īpašumos un videonovērošanu ar audio ierakstu akciju sabiedrības “CATA” autobusos.

Videonovērošanas rezultātā iegūtie dati tiek apstrādāti tikai minētā mērķa sasniegšanai un ievērojot Vispārīgā datu aizsardzības regulā (ES) 2016/679 ietvertos principus.

Pārzinis: Akciju sabiedrība “CATA”, vienotais reģ.Nr.40003016840, juridiskā adrese: Jāņa Poruka iela 8, Cēsis, Cēsu novads, LV-4101, tālr.64122121.

Tiesiskais pamats: Vispārīgā datu aizsardzības regulas 6.panta pirmās daļas f) apakšpunkts

Leģitīmās intereses: pakalpojuma sniegšana atbilstoši normatīvajiem aktiem un līgumiem

Datu aizsardzības speciālisti: D.Dubulte.

Datu saņēmēji: pārziņa darbinieki, valsts institūcijas

Datu nodošana uz trešo valsti netiek paredzēta.

AKCIJU SABIEDRĪBA “CATA”

22.08.2022

AS “CATA” saskaņā ar Ministru kabineta 17.10.2017. noteikumu Nr.630 “Noteikumi par iekšējās kontroles sistēmas pamatprasībām korupcijas un interešu konflikta riska novēršanai publiskas personas institūcijā” 9.punktā noteikto, informē, ka AS “CATA” veikti šādi pasākumi korupcijas riska novēršanai:

  1. apstiprināti un ieviesti AS “CATA” noteikumi “Par iekšējo trauksmes celšanas sistēmu” prettiesiskās darbības, korupcijas un interešu konflikta risku efektīvai novēršanai;
  2. iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanas ietvaros, apstiprināts AS “CATA” korupcijas risku analīzes un pretkorupcijas pasākumu plāns 2020.-2022.gadam;
  3. informācija par vakantajām amata vietām tiek publicēta AS “CATA” tīmekļvietnē cata.lv, atlases procesā informācija tiek publicēta arī attiecīgās pilsētas pašvaldības tīmekļvietnē;
  4. nepieciešamības gadījumā (iepirkumiem atbilstoši Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu likumam un AS “CATA” nekustamo īpašumu atsavināšanas gadījumos) tiek veidota komisija, nodrošinot koleģiālu lēmumu pieņemšanu un izslēdzot iespējas pieņemt vienpersoniskus lēmumus;
  5. tiek nodrošinātas struktūrvienību izpildīto uzdevumu, projektu un/ vai iepirkumu procedūru pēcpārbaudes;
  6. noteikta vienota rēķinu un citu maksājumu apstiprināšanas kārtība, kā arī dokumentu apstiprināšanas un parakstīšanas kārtība;
  7. AS “CATA” normatīvajos dokumentos ir iekļauts un praktiski piemērots t.s. “četru acu” princips;
  8. jauno darbinieku informēšana par interešu konfliktu un korupcijas novēršanas tēmu tiek nodrošināta jauno darbinieku ievadapmācību ietvaros;
  9. strikti sadalīta struktūrvienību un tajās strādājošo darbinieku kompetence, kas attiecas uz lēmuma pieņemšanu;
  10. darbinieki ikdienā, pildot amata pienākumus, rīkojas atbilstoši AS “CATA” normatīvajiem dokumentiem un amata aprakstā/ darba instrukcijā noteiktajam tiesību apjomam, kas ierobežo darbinieku individuālu rīcības brīvību;
  11. darbiniekiem pieejas tiesības informācijas sistēmām definētas atbilstoši veicamajiem darba pienākumiem, kā arī nodrošināta darbiniekiem pieejamo informācijas sistēmu izmantošanas kontrole;
  12. darbinieki ir informēti par rīcību iespējama korupcijas riska gadījumā;
  13. nodrošināta uzdevumu izpildes pēcpārbaude un papildus pārbaude;
  14. ir izstrādāts Ētikas kodekss, kurš nosaka profesionālās ētikas un uzvedības principus;
  15. ir noteikta kārtība par darbinieka rīcību interešu konflikta gadījumā.

Iekšējās trauksmes celšanas ziņojumu var iesniegt:
1. nosūtot e-pastu uz adresi: trauksme@cata.lv;
2. nosūtot pa pastu uz adresi: Jāņa Poruka iela 8, Cēsis, Cēsu novads, LV-4101;
3. klātienē, aizpildot veidlapu un iesniedzot ziņojumu atbildīgajai personai.

Trauksmes cēlēja ziņojuma veidlapa

AS CATA
15.01.2020.

Kontakti

Akciju sabiedrība "CATA"
Jāņa Poruka iela 8,
Cēsis, Cēsu novads,
Latvija, LV-4101
Vienotais reģ. Nr. 40003016840
tālr: 64122121
e-pasts: cata@cata.lv

Izziņas

Izziņas par autobusu kustību un informāciju par sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu:

Cēsu AO
29163880
   
Limbažu AO
64021045
29395243
   
Siguldas fil.
25445573
   
Saulkrastu fil.
67951551
   
Ainažu fil.
29424920
   
Aizkraukles fil. 65122635
   
Ogres fil. 29121621
Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes. Piekrītot sīkdatņu izmantošanai, tiks nodrošināta tīmekļa vietnes optimāla darbība. Turpinot vietnes apskati Jūs piekrītat, ka izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.
Lasīt vairāk! Piekrītu!