1960. gada janvārī ATK-9 bija 245 automašīnas, tai skaitā, kravas komercmašīnas 201, autobusi 29, vieglie taksometri 2, saimnieciskās automašīnas 8. Strādājošo skaits 493. Sakarā ar Limbažu administratīvā rajona teritorijas iekļaušanu Valmieras rajona sastāvā ar 1963. gada 1. janvāri Limbažu filiāle
pāriet Valmieras ATK-17 pakļautībā, kurā darbojas līdz 1969. gada decembrim, kad atgriežas ATU-9 ar 112 strādājošiem (priekšnieks M.Viņķis) Ar Limbažu filiāles aiziešanu saimniecībā strādājošo un automašīnu skaits būtiski neizmainās, jo 1964. gadā ATK-9 sastāvā iekļauj celtniecības ministrijas tresta ,,Būvmehanizācija” Cēsu nodaļas 40 kravas automašīnas.
1963. gadā pēc Lodes drenu cauruļu rūpnīcas nodošanas ekspluatācijā tā blakus ceļu saimniecībām kļūst par nozīmīgāko līgumklientu, gan pārvadājumu apjoma, gan apgrozījuma ziņā.
1965. gadā ATK-9 ir 284 automašīnas un 600 strādājošo.
1968. gadā Autotransporta un šoseju ministrijas Autotransporta kantori tiek pārdēvēti par Autotransporta uzņēmumiem (ATU-9).