Lai paaugstinātu sniegto pakalpojumu kvalitāti un norēķinu ērtības autobusu pasažieriem, AS ”CATA” ar 2017.gada 1.novembri ir ieviesusi mūsdienīgu un drošu klientu servisu - iespēju pasažieriem AS “CATA” autobusos par biļešu iegādi veikt maksājumus izmantojot jebkuras bankas norēķinu kartes, t.sk. bezkontakta tehnoloģijas. Bezskaidras naudas norēķinu bankas terminālu uzstādīšana AS “CATA” autobusos pakāpeniski tika uzsākta 2017.gada septembra mēnesī. Maksa par braucienu un bagāžas pārvadāšanu, maksājot ar bankas norēķinu karti, ir tāda pati kā norēķinoties ar skaidru naudu. Bezskaidras naudas norēķini autobusā pasažieriem ir ērtāki, kā arī tie būtiski atvieglo autobusu vadītāju darbu. Šobrīd bezskaidras naudas norēķini tiek nodrošināti AS “CATA” reģionālās nozīmes maršrutu autobusos, izņemot pilsētu (Cēsis, Priekuļi, Sigulda) autobusus. Lai autobusā par biļeti un bagāžas pārvadāšanu norēķinātos ar bankas karti, līdzīgi kā par pirkumu veikalā vai jebkuru citu pakalpojumu, pasažierim bankas terminālī jāievada savas norēķinu kartes PIN kods. Savukārt pasažieri, kuriem ir bezkontakta norēķinu karte, autobusā biļeti var apmaksāt, to pietuvinot pie bankas termināla ekrāna, bez PIN koda ievadīšanas. Ārkārtas gadījumos (tehnisku iemeslu dēļ) norēķini ar bankas kartēm autobusos var nestrādāt, tāpēc lūdzam pasažierus nodrošināties ar iespēju par braucienu norēķināties arī skaidrā naudā. Vienlaikus atgādinām, ka no 2017.gada 1. aprīļa AS “CATA” apkalpotajos reģionālās nozīmes maršrutos piedāvājam iegādāties dažādu kategoriju elektroniskās abonementa kartes, kas, ņemot vērā piešķirto atlaidi no 10 – 20%, ir īpaši izdevīgas strādājošiem un skolēniem, kuru pārvietošanās vajadzības ir regulāras. |