1. AS „CATA” sabiedrisko transportu izmantoju bieži Pilnībā piekrītu Vairāk piekrītu kā nepiekrītu Grūti pateikt Vairāk nepiekrītu kā piekrītu Pilnībā nepiekrītu
2. AS „CATA” sabiedriskā transporta pakalpojuma kvalitāte atbilst manām prasībām Pilnībā piekrītu Vairāk piekrītu kā nepiekrītu Grūti pateikt Vairāk nepiekrītu kā piekrītu Pilnībā nepiekrītu
3. AS „CATA” pakalpojumi pēdējā gada laikā ir kļuvuši kvalitatīvāki Pilnībā piekrītu Vairāk piekrītu kā nepiekrītu Grūti pateikt Vairāk nepiekrītu kā piekrītu Pilnībā nepiekrītu
4. Autobusu kustības biežums ir pietiekams Pilnībā piekrītu Vairāk piekrītu kā nepiekrītu Grūti pateikt Vairāk nepiekrītu kā piekrītu Pilnībā nepiekrītu
5. AS „CATA” autoostu personāla darba kvalitāte atbilst manām prasībām (kompetence, attieksme, apkalpošanas kultūra) Pilnībā piekrītu Vairāk piekrītu kā nepiekrītu Grūti pateikt Vairāk nepiekrītu kā piekrītu Pilnībā nepiekrītu
6. AS „CATA” autobusu vadītāju darba kvalitāte atbilst manām prasībām (kompetence, attieksme, apkalpošanas kultūra) Pilnībā piekrītu Vairāk piekrītu kā nepiekrītu Grūti pateikt Vairāk nepiekrītu kā piekrītu Pilnībā nepiekrītu
7. Pasažierim ir izdevīgi iegādāties abonementa biļetes braukšanai autobusos Pilnībā piekrītu Vairāk piekrītu kā nepiekrītu Grūti pateikt Vairāk nepiekrītu kā piekrītu Pilnībā nepiekrītu
8. Informācija par autobusu kustības sarakstiem, braukšanas maksu ir pieejama Pilnībā piekrītu Vairāk piekrītu kā nepiekrītu Grūti pateikt Vairāk nepiekrītu kā piekrītu Pilnībā nepiekrītu
9. Esmu informēts par elektronisko biļešu iegādes un izmantošanas iespējām mobilly.lv, bezrindas.lv Pilnībā piekrītu Vairāk piekrītu kā nepiekrītu Grūti pateikt Vairāk nepiekrītu kā piekrītu Pilnībā nepiekrītu
10. Pērkot biļeti mobilly.lv tā maksā tikpat kā autobusā/ autoostas kasē iegādātā Pilnībā piekrītu Vairāk piekrītu kā nepiekrītu Grūti pateikt Vairāk nepiekrītu kā piekrītu Pilnībā nepiekrītu
11.Pērkot biļeti bezrindas.lv tā maksā vairāk kā autobusā/ autoostas kasē iegādātā Pilnībā piekrītu Vairāk piekrītu kā nepiekrītu Grūti pateikt Vairāk nepiekrītu kā piekrītu Pilnībā nepiekrītu
12. Iespēja autobusā norēķināties ar bezskaidru naudu (norēķinu kartēm) ir ērta Pilnībā piekrītu Vairāk piekrītu kā nepiekrītu Grūti pateikt Vairāk nepiekrītu kā piekrītu Pilnībā nepiekrītu
13. Reisa izpildes laikā autobusa salonā paziņojumi par pieturvietām audio ieraksta veidā ir vajadzīgi Pilnībā piekrītu Vairāk piekrītu kā nepiekrītu Grūti pateikt Vairāk nepiekrītu kā piekrītu Pilnībā nepiekrītu
14. Kopš autobusos ir uzstādītas videonovērošanas kameras pasažieru drošība un apkalpošanas kultūra ir uzlabojusies Pilnībā piekrītu Vairāk piekrītu kā nepiekrītu Grūti pateikt Vairāk nepiekrītu kā piekrītu Pilnībā nepiekrītu
15. Informāciju par AS „CATA” autobusu kustības sarakstiem un braukšanas maksu ieguvāt Autoostā Uzziņu dienestā 1188.lv www.cata.lv www.bezrindas.lv www.mobilly.lv Cits variants
Braukšanas maksa - Cits variants
14. Jūs esat.. Strādājošs Skolnieks Students Pensionārs Cits variants
Jūs esat - cits variants
15. Jūsu ieteikumi sabiedriskā transporta pakalpojumu uzlabošanai